יצחק יציב 9
קריית חיים

Asset 21

ימים א'-ה' 20:00-9:00
יום ו' 13:00-9:00

Asset 1

התקשרו עכשיו
04-6252579

השתלות שיניים בצפון

השתלות שיניים בצפון
Asset 1

לתיאום תורים מראש חייגו לטלפון של המרפאה
04-625-2579

Asset 1

ניתן להשאיר הודעה גם בפלאפון של המרפאה
053-952-9469

השתלת שיניים בצפון

בניגוד למה שנהוג לחשוב, השתלת שיניים היא דרישה נפוצה. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מאבדים את השיניים הטבעיות שלהם, כגון עששת, טראומה, זיהום ועוד. כאשר מטופל זקוק לעקירת שן או מאבד שן, סביר להניח כי באותו הרגע אדם מרגיש שלא בנוח לחייך. למרבה המזל, ניתן לבצע השתלות שיניים בצפון כדי לשפר את המצב. השתלת שיניים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להחליף שן חסרה ולתקן חיוך. היתרון העיקרי של השתלות שיניים בצפון הוא בכך שהן ישמרו על בריאות הפה של המטופל לאורך שנים רבות והן נראות בדיוק כמו שאר השיניים הטבעיות של המטופל. כדי לקבוע איזה סוג של שתל דנטלי הוא אידיאלי לצרכים שלכם, חשוב להתייעץ עם ד"ר יואב פלמה המתמחה בשתלים.

הפתרון המושלם למי שאיבד את שיניו- השתלות שיניים בצפון

השתלות שיניים בצפון הן תחליף מצוין לאנשים שאיבדו שיניים כתוצאה מטראומה או מחלות חניכיים. המועמד האידיאלי להשתלת שיניים צריך להיות:

  • בעל בריאות פה כללית טובה
  • ללא מחלות חניכיים
  • בעלי צפיפות עצם מספקת בלסת כדי לתמוך בשתל
  • רקמת חניכיים בריאה

חומרים המשמשים לייצור שתלים דנטליים

במשך זמן רב, החומרים היחידים בהם נעשה שימוש ברפואת שיניים של השתלים היו שתלי טיטניום, אך ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם האלטרנטיבות בתחום זה גדלות. זרקוניה וטיטניום הם שני החומרים העיקריים המשמשים בהשתלות שיניים. פיתוח חומרי שתלים חדשים כרוך בהרבה מאוד מחקרים ובדיקות, כולל חקר התכונות הכימיות והפיזיקליות שלהם. חומרים דנטליים אלו צריכים להיות בעלי הרכב ומיקרו מבנה נכון בנוסף להיותם עמידים בפני קורוזיה ושברים.

שתלים דנטליים העשויים מטיטניום הם עדיין החומר הנפוץ ביותר עבור ייצור השתלים. העובדה ששתלי טיטניום אינם מרחיבים את עצם הלסת היא אחד היתרונות המרכזיים שלו. שתל הטיטניום יכול לשרוד זמן רב יותר מכיוון שבעקבות ההשתלה, העצם שמסביב לשתל ממשיכה לצמוח כמו סביב שן אמיתית. בנוסף העלות של השתלים הללו היא נוחה. אם אתם זקוקים להשתלת שיניים, צרו קשר עם מרפאת שיניים של ד"ר יואב פלמה לקביעת פגישה להערכת מצב והתאמת סוג השתלים המתאים ביותר עבורכם.

השתלת שיניים בצפון

לקריאה נוספת

לתיאום פגישה ללא התחייבות

לתיאום פגישה ללא התחייבות

דילוג לתוכן