ציפויי חרסינה (למינייט)

ביקור במרפאת שיניים בעקבות כאבים או לצורך שיקום, היא אינה הסיבה העיקרית שבגינה מטופלים מגיעים לבדיקה אצל הרופא. רפואת השיניים האסתטית תופסת תאוצה . כיום יש מודעות גוברת לאסתטיקה, רובנו חולמים על חיוך טבעי ומושלם.
בשנים האחרונות, רפואת השיניים האסתטית מאופשרת שיפור קו החיוך ע"י פעולות מינוריות בפיהם של המתרפאים, טכנולוגית החרסינה מאפשרת ייצור ציפוי חרסינה דקים ומינימליסטיים המולבשים על שיניים טבעיות.
ציפויי החרסינה או בשמו- הלמינייט, נחשב לשיטת טיפול שמרנית, אמינה ויעילה לאורך שנים רבות. הן בפן האסתטי והן בעמידותה.

תהליך הטיפול בשיטת ציפוי חרסינה:

תחילה, יש להגיע לפגישת ייעוץ ראשונית, הרופא יבצע בדיקה קלינית והמטופל ישתף את הרופא בתוצאה הרצויה מבחינתו.
כל מטופל יקבל חוות דעת המותאמת אישית אליו, במרכז חוות הדעת יתקיים תיאום ציפיות ותכנון משותף עם המטופל, כמו בחירת צבע, מספר שיניים, וצורתם.
בשלב הבא, לוקחים מידות מדויקות של שיניי המטופל ואלה נשלחות למעבדת השיניים.
בפגישה שנקבעה מראש מבצעים הדמיה של שיני המטופל העתידיות. באמצעות ציפוי שיניים זמני המועתק מהמודל. כעת המטופל יכול להתרשם מצורתן החדשה והצבע של הציפויים. לשלב זה חשיבות גבוהה, שכן למטופל יש אפשרות להתרשם מהשינוי האסתטי של השיניים ושל החיוך ולעדכן את הרופא המטפל אם יש צורך בשינוי צורה או צבע של הציפויים הקבועים.
בשלב הסופי מסירים את ציפוי המעבר, לאחר ההורדה מתבצעת בדיקה ע"י הרופא להתאמת הציפויים לשיניי המטופל. בשלב הזה המטופל יכול להתרשם מהציפוי החרסינה לפני ההדבקה הסופית. בתהליך הסופי מדביקים כל ציפוי חרסינה לשן בנפרד, האפשר לשמור על היגיינה אוראלית, ולהעביר חוט דנטלי בין השיניים.
כשבועיים לאחר סיום התהליך על המטופל להגיע לאחר לביקורת על מנת לבדוק תהליך ריפוי של החניכיים והתאקלמות המטופל לחיוך החדש.