רופא שיניים חירום חיפה

רופא שיניים חירום בחיפה

אתם עלולים למצוא את עצמכם מחפשים רופא שיניים חירום חיפה בגלל כאבים חזקים, קושי באכילה, פציעות ספורט, תאונות ועוד. עם זאת, לא כל פציעות פה דורשות טיפול שיניים מיידי, אלא רק בהתאם לחומרת האירוע ולרמת הכאב שלכם. מרפאת השיניים של ד"ר יואב פלמה זמינים עבורכם במהלך כל שעות היממה לטיפולי חירום, כך שלא תצטרכו לסבול רגע אחד מעבר לנדרש.

מקרה חירום דנטלי: מה זה?

כאשר אתם סובלים מנזק לשיניים, לחניכיים או לרקמות פה עדינות אחרות וזקוקים לטיפול של רופא שיניים חירום חיפה, יש לכם מקרה חירום דנטלי. חפשו את המרפאה של ד"ר יואב פלמה אם אתם סובלים מכאבים בלתי נסבלים או חוששים שאתם עלולים לאבד שן. אם אתם לא בטוחים עם מדובר במקרה חירום תמיד אפשר להתקשר למרפאה לקבלת מענה וייעוץ מקצועי.

ישנם סימנים רבים שמשהו לא בסדר בשיניים שלכם. יתר על כן, לא כולם קשורים לאובדן שיניים. הבנת התסמינים תעזור לכם להפסיק לסבול ולהחזיר את החיוך שלכם. מצבי החירום הדנטליים האופייניים ביותר הם:

• שיניים לא אמורות להרגיש רפויות או לזוז. הן צריכות להיות מקובעות היטב בפה שלכם. פציעות בפה עלולות לגרום לשיניים להשתחרר, מה שעלול לגרום לנזק ארוך טווח ללסת ולעצבים. יתר על כן, מחלות, כגון מחלת חניכיים, עלולות לגרום לשיניים להתנדנד. קבעו תור לבדיקת שיניים כדי לנקוט בכל אמצעי הזהירות כדי למנוע עקירת שיניים, לטפל בזיהום ולעצור את התפשטותו.
  • ייתכן שלא תחוו כאב משברים קטנים וסדקים. זה תלוי במיקום ובגודל הנזק. לא פעם, סדקים מתחילים בקו החניכיים וכואבים עד השורש. נזק קל יכול לדרוש טיפול מינימלי. עם זאת, טיפול שורש עשוי להידרש אם לשן יש נזק משמעותי.
  • אחד ממצבי החירום השכיחים ביותר המחייבים נסיעה למרפאת שיניים הוא אובדן של כתרים וסתימות.
  • דימום חניכיים עלול להצביע על דלקת חניכיים או על שלבים מוקדמים של מחלת חניכיים. כאבים חמורים ודימום עשויים להצביע על מצב חירום דנטלי ולכן יש לפנות לקבלת עזרה מיידית.

רופא שיניים חירום חיפה- מה לעשות עם כאבי שיניים מייסרים?

עששת לא מטופלת, מחלת חניכיים מתקדמת וטראומה שגורמת לזיהומים קשים הם הגורמים העיקריים לצורך בטיפול שיניים חירום. מוגלה, בלוטות נפוחות, חום וטעם לא נעים בפה מצריך בירור של רופא שיניים חירום חיפה. ניתן להשתמש במשככי כאבים ללא מרשם לטיפול בכאבי שיניים קלים. אם כאבי השיניים שלכם ממש גרועים, התקשרו עכשיו למרפאת השיניים של ד"ר יואב פלמה.

רופא שיניים חירום בחיפה