יצחק יציב 9
קריית חיים

Asset 21

ימים א'-ה' 20:00-9:00
יום ו' 13:00-9:00

Asset 1

התקשרו עכשיו
04-6252579

השתלות שיניים בחיפה

השתלות שיניים בחיפה
Asset 1

לתיאום תורים מראש חייגו לטלפון של המרפאה
04-625-2579

Asset 1

ניתן להשאיר הודעה גם בפלאפון של המרפאה
053-952-9469

השתלות שיניים חיפה

אפשרות חדשה יחסית לסובלים מבעיות שיניים קשות היא השתלת שיניים. השתלים הדנטליים היו בשימוש לראשונה לפני למעלה מ-50 שנה, ומאז שנות ה-70, הם זכו לרווחה כתחליף לשיניים חסרות או חולות כאשר שיניים תותבות או גשרים אינם אופציה. התוצאות של השתלות שיניים בחיפה יכולות להיות נעימות, שימושיות ומציאותיות בדיוק כמו השיניים הטבעיות של המטופל, אם יש להן מספיק עצם לסת בריאה כדי לתמוך בשתל.

מה הן השתלות שיניים בחיפה?

רופא שיניים מניח בורג קטן מטיטניום או סגסוגת טיטניום לתוך עצם הלסת כדי להחזיק כתר שיניים בהתאמה אישית. תהליך זה ידוע בתור השתלות שיניים בחיפה. מאז, גם שתלי זירקוניה קיבלו את אישור משרד הבריאות לשימוש. בחמש השנים האחרונות, זירקוניה, חומר קרמי לבן קשה, הפך לפופולרי להפליא. תידרש השתלת עצם אם אין מספיק עצם כדי לתמוך בשתל. אי ספיקת עצם עשויה לנבוע מטראומה, מחלת חניכיים, הזדקנות או גורמים אחרים.

כיצד מתבצע ניתוח השתלות שיניים? שלב אחר שלב

במצבים הטובים ביותר, ניתן להחדיר שתל מיד לאחר עקירת שן שאינה ניתנת לשיקום. עם זאת, מטופלים צריכים בדרך כלל לצפות שתהליך השתלות שיניים בחיפה עשוי להימשך מספר חודשים עד שנה, מכיוון שיש מספר ניתוחים מעורבים וכל אחד מהם חייב להגיע להחלמה מלאה לפני המעבר לניתוח הבא.

ההליכים שאתם עשוי לצפות לעבור בזמן השתלת שיניים הם:

  • בדיקת שיניים- על רופא השיניים שלכם לבצע בדיקה מקיפה לפני תחילת הליך ההשתלה. שימוש בסריקת CT ליצירת תמונות תלת ממדיות הוא הבדיקות הראשוניות שצריך לבצע. רופא השיניים יכול להעריך את בריאות השיניים, ובמיוחד את העצם שתתמוך בשתל, בצורה מדויקת יותר כאשר בעזרת צילומים אלו.
  • עקירת השיניים הנדרשות- עקירת השן או השיניים שיוחלפו היא השלב הבא.
  • השתלת עצם- רופא השיניים יצטרך לבצע השתלת עצם אם הבדיקה הראשונית מגלה שאין לכם מספיק עצם כדי לתמוך בשתל. בהשתלת עצם, עצם נלקחת מחלק אחר בגופכם ומניחים אותה היכן שהיא נחוצה. בנוסף, זמינות אפשרויות של השתלת עצם סינטטית.
  • החדרת שתל- לאחר החלמה מהניתוח הראשון, רופא השיניים יקדח חור לתוך עצם הלסת שלכם כדי להחדיר את השתל. לאחר ההליך, חייב להיות מרווח ריפוי. מכיוון שהשתל מתפקד כתחליף לשורש שן טבעי, יש לקבע אותו היטב בעצם.
  • הכנסת הכתר- הכנסת הכתר הוא השלב האחרון. הכתר שלכם עשוי לפי הזמנה כדי להשלים בצורה מושלמת את הגוון, הצורה והממדים של השיניים הקיימות שלכם.

לקביעת פגישת ייעוץ מקצועית בנושא השתלות שיניים בחיפה צרו קשר עם המרפאה של ד"ר יואב פלמה.

מה הן השתלות שיניים בחיפה?

לקריאה נוספת

לתיאום פגישה ללא התחייבות

לתיאום פגישה ללא התחייבות

דילוג לתוכן