טיפולים בחבלה דנטאלית

ילדים נוטים להיחבל לעיתים תכופות, כשילד נחבל בגופו או בראשו ההורים אחוזי הדאגה, ממהרים לקחת את ילדיהם למרפאה על מנת שיטפלו בילדהם באופן הכי מקצועי שאפשר.

כך יש לנהוג גם כשמדובר בחבלת שיניים אצל ילדים.

פעמים רבות שיני ילדים נשברות או נסדקות כתוצאה מפגיעה או מכה במהלך משחק, התנגשות או אפילו נפילה קלה לכאורה.

במקרה של חבלה מסוג זה, חשוב מאוד לפנות לרופא/ת שיניים לילדים שמתמחה בכך.

אצלנו במרפאת השיניים תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולי שיניים המיועדים לצרכי שיקום שיניים שנשברו או נסדקו כתוצאה מחבלה דנטאלית.

שן שבורה או סדוקה בקרב ילדים הינה תופעה שכיחה הנובעת כתוצאה מפגיעה ישירה בשן. הגורמים הנפוצים לחבלה מן הסוג הזה הם בין היתר חבלות ספורט, תאונות אופניים, תאונות דרכים, נפילות וכדומה, כאשר כל פגיעה ישירה בשיני ילדים עלולה להוביל לשבר בשן, נפילת שן בשלמותה, סדק או שבר בכותרת השן, שבר בעצם הלסת, שברי שורש ועוד.

כאחת ממרפאות השיניים המתמחות במתן טיפולי שיקום כתוצאה מטראומה דנטאלית בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, אנו מאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות טיפוליים הכוללים: 

  • צוות מומחים מקצועי ומיומן
  • התאמת תכנית טיפולים אישית שתוביל לתוצאה האופטימאלית ביותר
  • שימוש בטכנולוגיות טיפולי שיניים מתקדמות
  • חדרי טיפול מאובזרים ומקצועיים בתחום
  • ליווי אישי של כל מטופל ומטופל

 

למראה הפה והשיניים יש חשיבות רבה כשמדובר באסתטיקה. במקרים רבים, שיניים שבורות או סדוקות עלולות לגרום לפגיעה בביטחון העצמי בין אם מדובר בילד או מבוגר. לכן חשוב ומומלץ לטפל בבעיה אך ורק במרפאה המתמחה בכך, על מנת לקבל בסופו של הטיפול תוצאה אסתטית ומשביעת רצון.

באמצעות הכלים שנמצאים לרשותנו אנו תמיד נשאף להשיג עבור המטופל את התוצאה הטובה ביותר כשמדובר במראה או בריאות השיניים שלו. צוות המומחים שלנו ידאג לפתור כל בעיה אסתטית שהיא בדרך המקצועית והיעילה ביותר עבור כל שכבות הגיל: ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד.