שתל באיזור אסתטי / שתל בודד

התעניינת לגבי השתלות שיניים בחיפה או בצפון ? לפני שאתה בודק עוד על שתלים בחיפה ובצפון כדאי שתקרא קצת על התהליך עצמו.

מהו שתל דנטלי?

שתל דנטלי הוא שורש שן מלאכותי עשוי טיטניום, המותקן בלסת במקום השורש החסר ומשמש כבסיס לבניית שן קבועה. כל חברות השתלים מוכרות כיום שתלים העשויים מאותו החומר.

שלבי הטיפול

1. בדיקה והתייעצות

הכירורג והרופא המשקם קובעים יחדיו את תוכנית טיפול הכירורגית. השתלים הם הבסיס לתוכנית הטיפול השיקומית. לצורך בניית תוכנית הטיפול נדרש מאיתנו איסוף נתונים המתקבל בתצלומי רנטגן שונים (כולל CT) לשם תכנון ההשתלה.

2. ההשתלה עצמה

ההליך הכירורגי אינו כואב באופן חריג אך תתכן אי נעימות קלה בזמן ההרדמה המקומית או מספר ימים לאחר ההשתלה. עוצמת הכאב לאחר השתלה אינה גדולה יותר מאשר עקירת שן, לכן משכך כאבים יכול להיות פתרון מספק.

3. מייד אחרי ההשתלה קליטת השתל

שלב קליטת השתל נמשך כ- 4-6 חודשים. בשלב זה נבנית עצם סביב השתל ובכך מעגנת אותו לעצם הלסת. סיום ביצוע השתלת השיניים נבצע מעקב רפואי שימנע את סיבוכים העתידיים דרך ביקורות והזמנה לשיננית (לתחזוקות ולחיזוק ההגיינה האוראלית). אחוזי הצלחה של השתלת שיניים עד היום יצאו לאור מאות פרסומים מדעיים שהראו רמת הצלחה גבוהה ביותר של למעלה מ95% ! אבל כמו בכל טיפול רפואי, יש סיכון לכישלון של ההשתלה, שהוא נמוך ביותר.

דר יואב פלמה הוא ממובילי השתלות שיניים בצפון בשנים האחרונות. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

מי המטופלים עם סיכון גבוה יותר לכישלון?

מעשנים כבדים ואנשים עם מצבים בריאותיים לא מטופלים.

מעוניין לקבל עוד מידע על השתלות שיניים בקריות ? התקשר אלינו כבר עכשיו או השאר את פרטייך ונחזור אלייך עם עוד פרטים על השתלות שיניים בצפון במחיר אטרקטיבי ועם רמתה טיפול הגבוהה ביותר..