טיפולי שיניים לילדים

ביקור אצל רופא השיניים מתחיל מוקדם ככל האפשר – בגיל שנה או לאחר בקיעת השן הראשונה בפה. תפקידם של ההורים הינו לעזור לרופא להקנות לילדיהם הרגלי היגיינת פה אשר ילוו אותם בהמשך חייהם ויבטיחו להם שיניים בריאות וחזקות. אצלנו במרפאה הטיפול מציב את הילד במרכז ומתמקד בבניית קשר נעים ואמיתי, על מנת ליצור חוויה חיובית ואף מהנה.

טיפול בגישה חיובית לילדים

במרפאת השיניים הטיפול בילדים מתבצע תוך מתן הסברים, השראת אווירה נינוחה ושימוש בטכניקות התנהגותיות שונות. במידת הצורך, קיים שימוש בגז צחוק, על מנת למזער את רמת הכאב והלחץ.


ביקור ראשון אצל רופא שיניים

ביקור בפעם הראשונה אצל רופא שיניים אנו נבדוק את חלל הפה והשיניים של ילדיכם (שפתיים, לחיים, לשון, ריצפת הפה והחיך), את צמיחת והתפתחות הלסתות. אם יש צורך בכך, נבצע צילומי רנטגן להשלמת הבדיקה. אם הביקור הראשון, הוא כתוצאה ממקרה חירום, אנו נטפל בכך, ואם ילדכם סובל מכאבים נעשה כמיטב יכולתנו להשכיח את הכאב. אם אין בעיה שדורשת טיפול מידי.


הכנת הילד לטיפולי שיניים

לפני הביקור הראשון אצל רופא שיניים לילדים ונוער יש לומר לילד לאן הולכים ולמה, ניתן להסביר לילד "אנו הולכים לבדוק את השיניים". תמיד יש לספר את האמת אך לא להגזים בהסברים מיותרים, הגורמים ליותר חששות בנושא.

אם בכל זאת אתם לא בטוחים מה לומר לילדכם, או אם ילדכם עבר חוויה לא נעימה בעבר ואתם רוצים עזרה בנושא, ד״ר יואב פלמה ישמח לדבר איתכם ולהדריך אותכם לפני הפגישה הראשונה.

 

קרא עוד על טיפולי שורש >