טיפולים בגישה חיובית

כרופא שיניים הצבתי לי למטרה ליצור למטופליי חוויית טיפול חיובית אשר ממזערת את הפחד ועוזרת למטופל להתגבר עליו. חוויה אופטימלית מעין זו מושגת באמצעות סינרגיה של שלושה נדבכים: גישה, טכנולוגיה ומקצועיות. הטיפול במרפאה מושתת על אמון הדדייחס אישי ואמפטי, אשר מותאם לכל מטופל ומכבד את צרכיו, הפיזיים והנפשיים כאחד. לכל מטופל הזכות לקבל את כל המידע הנדרש לו מתוך אמונה בשקיפות מלאה, הרחבה והעמקה נוספת ניתן לקבל כחלק מתכני האתר.

מהי רפואת שיניים מותאמת אישית?

מדובר במודל רפואי המחלק את המטופלים לקטגוריות שונות, כאשר לכל קטגוריה החלטות רפואיות, שיטות טיפול שונות וחומרים המותאמים אישית לכל מטופל, על בסיס תגובתו לטיפול או מידת הסיכון שלו למחלות. במרפאה שלי לכל אדם בונים את סוג הטיפול המתאים לו, בדרך קצת אחרת ובגישה חיובית.

מהי בכלל גישה חיובית?

"גישה חיובית היא הניסיון למצוא ולטפח 'חוזקות', אשר יכולות להפוך את טיפול השיניים לחוויה טובה שבאמצעותה אנו שומרים על בריאותנו. בבסיס הגישה עומדים מחקרים, לפיהם אנשים אופטימיים הם אנשים מתמידים, מצליחים ואפילו בריאים יותר. כרופא שיניים, האתגר שלי הוא ליצור שינוי מחשבתי מהותי בתחושת המסוגלות של המטופל. גישה כזו תאפשר לו לאמץ ולפתח הרגלים דנטאליים בריאים אשר יאפשרו לו לשוב בעת הצורך לקליניקה ללא חרדות ובתחושה חיובית״.